poniedziałek, 17 sierpnia 2015

DBAJMY O SWÓJ WYGLĄD....



 JAK CIĘ WIDZĄ TAK CIĘ PISZĄ




Czy warto dbać o swój wygląd???

Po bardzooooo długiej przerwie wracam do mojego pisania blogaJ  Zastanawiałam się jaki temat na powrót. I wydaje mi się, że może to być come back.
Mam nadzieję, ze tak długa przerwa juz nigdy sie nie powtórzy.
Czy warto dbać o swój wygląd???
Dlaczego warto przywiązywać wagę do pozornie tak mało istotnych rzeczy jak ubrania i kosmetyki?

Ludzie, którzy nas otaczają odbierają nas w pierwszej kolejności poprzez nasz wygląd. Często się zdarza, że niezadowolenie z naszego wyglądu ma swoje źródło w tym, że spotykamy się z odrzuceniem ze strony społeczeństwa jedynie na podstawie wyglądu. Zapamiętajmy wygląd możemy dowolnie modelować. Bardzo trafne nasuwa mi się powiedzenie „ nie ma ludzi brzydkich są tylko ludzie biedni”….a w tym przypadku „ nie ma ludzi brzydkich są tylko ludzie zaniedbani”…

Jeżeli zrozumiemy, że nasz wygląd nie jest elementem stałym i możemy na niego wpływać, warto zastanowić się, po co w ogóle to robić.
Bardzo wiele osób, mając do zaoferowania ciekawą osobowość, intelekt oraz cenne umiejętności, porzuca dbałość o swój wygląd, ponieważ osoby te wychodzą z założenia dbanie o wygląd to oznaka próżności. Błąd, błąd…
Choćbyśmy mieli do zaoferowania niewiarygodnie interesującą i wartościową osobowość, nieatrakcyjnym wyglądem zniechęcamy do siebie otoczenie, nie dając sobie szansy na pokazanie tej osobowości.
CIĄG DALSZY WKRÓTCE
Dlaczego Twoim zdaniem warto dbać o wygląd? Podziel się swoją opinią w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz