poniedziałek, 12 maja 2014

Stawiamy na EKO... ELKO mydła

 Do napisania tego postu skłoniła mnie najzwyczajniej w świecie moja sucha skóra przede wszystkim rąk. 

Długo szukałam tzw cudownego środka. Cudowne kremy nawilżające z duża zawartością olejków itp. Ale niestety to nic nie pomagało. Robiłam super maseczki na dłonie, moczyłam ręce w oliwie z oliwek. Brałam suplementy, zmieniałam dietę. I ciągle NIC
A moja skóra dalej była sucha, szorstka pozbawiona blasku. To wszytsko pomagało dosłownie na chwilę.

Stwierdziłam STOP
Trzeba zmienić MYDŁO

Wybrałam MYDŁO NATURALNE ręcznie robione


 Ja wiem, ze słysząc o mydle najczęściej myślimy o silnie perfumowanej i barwionej syntetycznie kostce z drogerii lub szarej mazistej bryle .

Mamy teraz ogromny wybór zdrowych, pełnych cennych dodatków mydeł.
Ja przetestowałam na własnej skórze MYDŁA NATURALNE ELKO.







Są to mydła wytwarzane ręcznie, metodą na zimno z produktów ekologicznych.

Mamy do wyboru:
- Lawendowe do cery suchej i wrażliwej idealne przy trądziku
- Skrzypowe  zwłaszcza dla cery suchej, doskonałe do mycia głowy i włosów
- Pokrzywowe do cery mieszanej ze skłonnościami do wyprysków
- Nagietkowe bakteriobójcze, nadaje się do higieny intymnej

- Rumiankowe do cery wrażliwej, delikatnej i suchej
- Oliwkowe zrobione z myślą o dzieciach, najdeliktaniejsze
- z Błota Morza Martwego antybakteryjne, pomocne w leczeniu tradziku
 - Przeciw cellulitowe dla kobiet walczących z pomarańczową skórką
- Borowinowe
- z płatkami owsianymi
i wiele innych
W skład tych mydeł wchodzą oliwa z oliwek, olej rzepakowy, olej palmowy, olej rycynowy, olej słonecznikowy, woda destylowana, zestaw ziół. Nie są to mydła perfumowane!!!

Obecnie mija miesiąc od kiedy stosuję te mydła, a moja skóra nie jest już szorstka, nie jest popękana. Naprawdę cos wspaniałaego . Nie pamiętam kiedy miałam takie dłonie.


Zachęcam Was do spróbowania
Ja stawiam zdecydowanie na MYDŁA ELKO





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz